az egyesület | akikre büszkék vagyunk | programok | fotóalbum | kiadványaink | elérhetõség | hírlevél

Támogatóink:

Erdély_2013

2013. október 25 és 31. között szûk baráti társasággal Erdélybe kirándultunk. A célunk Székelyföld megismerése, és a baráti szálak erõsítése. A programunk nagyvonalakban: 1. nap utazás, szállás Nagyváradon a Góbé csárdában, 2. nap Csipkebogyó fesztivál Kalotaszentkirályon, utazás Torockóra, szállás az Aranyos panzióban, 3. nap Faültetéssel kezdtük a napot, majd túra a Tordai-hasadékba, látogatás a Tordai sóbányában, utazás Olasztelekre, szállás barátoknál! 4.nap Kisbacon, Benedek Elek házában az emlékiállítás megtekintése, majd megnéztük Gábor Áron vaskohóját Bódvajon, túráztunk a Borvízek ösvényén, és ellátogattunk Székelyudvarhelyre. Hazafelé igen nagy szerencsében volt részünk, találkozhattunk a "Székelyek Nagy Menetelésérõl" hazatérõben lévõ lovas szekerekkel, Igaz Magyarokkal! 5. nap túra a Szt. Anna tóhoz, és a Mohos láphoz, és délután elültettünk az Olaszteleki iskolában, és parókián egy-egy facsemetét. 6. nap a nagyon kedves és barátságos helyiek, barátok invitálására egy erdei lakban beszélgetttünk, ettünk-ittunk, kellemes környezetben igen fejedelmi ételekkel, italokkal múlattuk idõnket. Közben megnéztük a volt diktátor (Csaucseszku) egykori villáját, és mielõtt elindultunk volna az utolsó állomásunkra még ültettünk fát, kedveskedtünk szállásadóinknak egy kis ajándékkal, és hát jött a könnyes búcsú. Köszönjük barátaink nektek! utazás Vajdahunyadra 6. nap megnéztük a Vajdahunyadi várat, majd átmentünk Dévára, ahol ismét egy vár volt a cél, aztán irány Arad, ott rövid séta a belvárosban, majd elindultunk hazafelé. Utközben még betértünk a Fehértói halászcsárdába, és onnét hazáig meg sem álltunk! Nagyon jól sikerült kirándulás volt, már nagyon várjuk, hogy viszontláthassuk Székely barátainkat!